המטפלים שלנו חוגגים את בואה של השנה החדשה

הוזמנתי לארוחת צהרים שארגנו מטפלים פיליפינים ואחרים בשדרות הקרובות לביתי לציון לקראת השנה החדשה.

את הקניות עושים במרוכז כדי להוזיל עלויות.

מחליטים מה מבשלים הפעם ומי מבשל מה.

לקראת ראש השנה, יש מעדנים מיוחדים ועשירים במיוחד.

כל קבוצה מבשלת מאכל אחר. חלק מביא כלים מתכלים.

מים וסבון לרחצת ידיים מפיות כוסות חלק שתייה, ומה לא.

מזג האויר היה סגרירי מעט וחששנו שירד גשם, למזלנו השמש האירה לכולם פנים.

קבלתי הסכמתם לצלם.

התמונות מדברות בעד עצמם. חלק מהמטופלים באו לשדרה לחגוג יחד עם המטפלים ואני נעניתי להזמנה.

המאכלים הונחו על השולחנות, המטופלים קושטו בבלונים שניפחו עם משאבת אויר מיוחדת. 

ובכל פינה שררה השמחה. 

החבורה החלה לפתוח את הסירים הכבדים והמגשים המלאים שהביאו.

ומה היה להם לארוחה שגם אני התכבדתי ממנה לבקשתם.

מרק בשר חם עם באק צוי (עלים דומים למנגולד רק עדינים יותר)

ארוסו בלנסיאנה, (אורז מיוחד עם עוף ועוד)

ראש של חזיר צלוי

תבשיל אדובו

סרטנים עם דלורית

פנסיט מאכל אהוב עליהם במיוחד

המתוקים: 

שעועית מתוקה

לצה פלאן LECHE FALN

סלט פרות עם חלב מרוכז וקוקטיל פרות

חגיגה אמיתית

שיהיו רק שמחות

10 מחשבות על “המטפלים שלנו חוגגים את בואה של השנה החדשה

  1. מותר להם אין אצלהם כשרות 🙂
    יפה שהם חוגגים למטופלים שלהם את החג שלהם.
    הכי חשוב היא הכוונה. ואם להנות מותר להם בדרך שלהם.
    שנה טובה

    • מצד אחד באמת יפ, מצד שני אישית היה לי משעמם, הגיל השלישי לא מדברים והמטפלים מדברים אנגלית, אז הייתי מעט טעמתי וחזרתי הביתה והשארתי אותם לבד:) מזל שיש כסא ממונע וזה לא רחוק:)

    • גילס יקר אני יודעת, זה האוכל שלהם. ואני מכבדת אנשים שמזמינים אותי ,כך חונכתי.
      אם טרחו להזמין, צריך לכבד.
      שנה טובה

    • האוכל היה טעים מאוד, לא יכולתי לטעום הכל כי היה חלב ואני רגישה ללקטוז.
      והחגיגה בהחלט הייה נעימה, באתי לזמן קצר והשארתי את המטפלת עם החברים שלה להנות בלעדי.
      הם יודעים לחגוג 🙂

יום נפלא

