פארק אוטופיה – בחן יוני 2009 חלק 3

 

לצפיה טובה יותר בתמונות הקליקו עליהן או לחצן על F11

 אורכידאות
 
הכניסה לתוך החממות

 
 
הצמחים תלויים בסלסלות מיוחדות על קירות המצוק
 

ליד האורכידאות קרן איל או פלטיקריון בשמו

 

המשך יבוא

 
אם אהבתם דרגו אותי

 המטבח של מאיר השמן

לא בית תמחוי אלא מטבח שמספק אוכל לעשרות ילדים בבת ים יומית     המטבח מופעל באמצעות תרומת חינם של סדנאות שניתנות על ידי מיטב השפים בארץ  לחצוכאן 
11 מחשבות על “פארק אוטופיה – בחן יוני 2009 חלק 3

    • אין כמו סחלבי בר, מסכימה אתך, בכל זאת , המקום מיוחד ויש בו מגוון שאיננו גדל בארץ. והייתי מוכנה שיהיו לי על המרפסת:)

  1. הרשומה הזאת מתאימה לי כמו כפפה .
    מהתחלה ,כשגרמה לי לחייך -ואין לי ממש הרבה סיבות לכך – ,ועד הסוף .
    המעניין הוא שאחר כך ,החיוך עבר ללבי איפה שומרת עליו באהבה.

    • גם היום זה נראה אותו הדבר. תסתכל בבלוג של תזזית.
      פשוט העתקתי את הרשומות מתפוז שלא ילכו לאיבוד.
      הפרק נמצא ליד קיבוץ בחן. תקליק בגוגל פרק אוטופיה.
      שווה להגיע אבל לא ביום חם כי זו חממה גדולה.

    • מקום מקסים,רואה שהתלבשת על הבלוגים שלי:)
      רק שהעליות והירידות תלולות מאוד וזה מכביד על ההנאה.
      שלא לדבר על החום שיש במקום כדי לשמור על הצמחיה ועוד.
      מטופח מאוד ובהחלט שווה ביקור בחורף:)

יום נפלא

