הברד בתל אביב לא נמס 12.12.2013

להגדיל את הצילומים בלחיצה או F11

יצאתי בבוקר עם קרפ לטיול והופתעתי לראות ברד נערם בחצר על המדרכה על הרכבים ולא נמס. לא ראיתי מחזה כזה שנים בתל אביב.
מעט מהשונה הזה.

DSC05674 ברד בתל אביב 12.12.13

 רכבים לבנים

DSC05682 הברד נערם בחצר

החצר שלנו מאחור

DSC05685 ברד בחצר

החצר שלנו

DSC05686 רימון האחרון על העץ

הרימון האחרון שנשאר על העץ

DSC05680 ברד בחצר בתל אביב

בכניסה לבית

יום חמים לכולם

8 מחשבות על “הברד בתל אביב לא נמס 12.12.2013

  1. ראיתי כזה ב-91 וכמה ליצנים אצלנו טענו שזה שלג 🙂

    אצלינו בכפר סבא ירד גשם חזק בלילה אבל הבוקר נראה שיש הפוגה. עדיין לא התרשמתי יותר מדי מה"סערה" הזאת

    • הברד הזה החל בחמש וחצי בבוקר ונמשך ונמשך רק קרוב לשבע הצלחתי לצאת עם הכלבה החוצה.
      חלק נמס בגלל המיים ששטפו את הרחוב בצד שלי היה יבש אז הברד נשאר בחלקו.
      ולתקן טעות קטנה זה היה ב-92 אם זכרוני לא מטעה.
      אישית זוכרת את תל אביב בשלג. אז באמת הייתה חגיגה. זוכרת שאמא שלי ואני עפנו יחד עם המטריה בדרך חזרה הביתה מבית הספר.
      והיו בובות שלג בתל אביב.
      חבל שלא נשארו לי תמונות.
      מה שעוד לא מאפיין זה הקור שיש כאן. הייתי בחוץ וממש קר.
      ערב חמים עם חשמל:)

    • היה וזר לצאת החוצה ולראות הכל לבן, הפעם האחרונה שאני זוכרת הייתה ב1992
      ולפני זה בשנות החמישים.
      לכן צילמתי.
      בהחלט קר בתל אביב. זה לא קור רגיל, אלא סיבירי,

  2. ברד זה נדיר יחסית, כשבו זמנית רוח קרה ויורד גשם, ושלג זה מראה יפה, אבל במקומות מושלגים
    החיים משותקים כעת, והמפלסות עובדות כדי לפנות את הדרכים, ושלג שנמס מההרים, מרגישים את הקור
    אבל שיורד במישור ושפלה שנמס זה לא נעים יש שטפון, במדינות שבהם השלג הוא כרגיל לא מתלהבים
    וכפי שציינת ששלג מחוץ להרים זה מתרחש פעם ב-40 שנה, אני זוכר ברד בשפלה ב-8.2.1995 שהטמפרטורה
    ירדה ל-4 מעלות, הכי טוב אביב, רק לחשוב שיש כאלה שחיים בקור של מינוס עשרים, תמונות יפות

יום נפלא

