ביקור בספארי רמת גן 6.11.2013 חלק 2

לצפייה טובה לחצו על הצילום או F11

DSC05386

אני יודע לטפס ולקפץ, תראו אותי

DSC05387
אני אמתין עד שתזרקו לי בננה:)
DSC05391

תרנגול צבעוני שעבר לידינו, אחד מרבים

DSC05392

פינגונים חמודים נכנסים ויוצאים מהמים, חם להם, גם הונטילטורים
שיש במקום כנראה לא מספיקים לצנן אותם.

DSC05393

פינגוין שיצא מהמים

DSC05395

מטפס על הסלעים

DSC05398

פיקוס יפה אחד מרבים שיש במקום

DSC05402

התעורר מהשנה,

DSC05417

זוג טיגריסים יפהפה

DSC05415

DSC05416

טיגריס סומטרי

DSC05421

הגירפה משחקת עם ענף שתלוי עבורה לצורך זה.

DSC05423

חמש גירפות במלוא הדרן

DSC05426

עוד זווית על המגורים המהודרים שיש להם

DSC05429

מציג את עצמו לראווה ברוב הדר

DSC05432

 ממרחק נגיעה

DSC05434

עוד תרנגול הדור

DSC05440

גמל דבל קבינה:) דו דבשתי

DSC05451

פינת ליטוף
DSC05450
מאוד מרשים שתלמידים מכמה בתי ספר ביקרו בספארי. לכולם היו מדריכים שהסבירו לתלמידים קטנים וגדולים על בעלי החיים. בהחלט היה מעניין להקשיב להדרכה העניינית של המדריכה למרות המבוכה שגרמה לילדים.

DSC05452

לטאה בדרך
DSC05454

שני פילונים קטנים ראינו.  רק אחד הצלחנו לצלם, השני עבר
עם ההורים לצד השני.
DSC05455

אמא תרנגולת ואפרוחים

DSC05462

ואיך אפשר בלי זברה שכמעט דחף את הראש לרכב:)

DSC05465

נדמה לי שזה סיקסק, תקנו אותי

DSC05472

מכפילי פרסה אם אני לא טועה

DSC05464

פליקאנים

DSC05474

איך אפשר ללא אריות

כך הסתיים לו עוד יום טיול ללא תכנון

 

22 מחשבות על “ביקור בספארי רמת גן 6.11.2013 חלק 2

  1. טוב הגעתי לבלוג שלך. אולי זה יפתה אותי לכתוב גם.
    נשמע שהיה לך ביקור מקסים בספארי..
    צילומים חביבים ומלאי מזכרת.
    שבת שלום
    דוד

    • ברוך הבא לבלוג הקטן שלי אחד מתוך 4 שמופיעים משמעל.
      הביקור היה מוזר כי הגן עובר שיפוץ שהוא חיובי בגדול אבל חלק גדול מהחיות לא היו.
      סוף שבוע נעים בתקווה שמכאן הרוח תשרה במעונך ותתחיל לכתוב.

  2. יופי של צילומים אתי

    רק חבל שהצילומים קטנים מאוד וכשפותחים אותם על כול המסך זה לוקח יותר מדי זמן בגלל גודלם
    הי רצוי להקטין אותם לגודל 1200*800

    שבוע נפלא
    חנן ( שי הצילומים של שי)

    • תודה על ההארה:) המצלמה הזו מצלמת מפתיעה מאוד. .
      הקטנתי את התמונות לגודל 1000, פחות ממה שרשמת,
      אחת הגדולות של הבלוג כאן , שהוא מכווץ מ-5000 כמעט לגודל קטנטן.
      אז מגודל 4800 הקטנתי ל-1000, אנסה להקטין ל-600 או 800 ונראה.
      שמחה שאהבתה.
      סוף שבוע נפלא

  3. נהדר!!
    והתמונות מוצלחות ממש. כיף שאפשר להגדיל אותן. אפילו שאפשר קצת לצמצם להן את הגודל. חבל לשרוף את כל המקום במערכת. מסכים עם חנן בתגובה מעלי.

    • שמחה מאוד לשמוע ממך שהתמונות מוצלחות.
      ועוד יותר שמחה על ההחלטה על סוניה זו.
      הקטנתי את התמונות. יהיה עלי להקטין עוד יותר:)
      ראה תשובתי לחנן.
      שיהיה שבוע נפלא
      אתי

    • חכי קצת, הכל בשיפוצים, מעט בעלי חיים עם סיבוב ענק כדי לראות. טוב שמשפצים, זה נראה אחרת לגמרי. ומאוד חיובי לבעלי החיים. שיסיימו לפחות את האגם . ממש חסר.
      שבוע טוב.

    • חכי מעט כמו שרשמתי למרים.
      תבדקי אולי מתי צפי לסיום הבריכה. שם לרוב הרבה מאוד בעלי חיים מרוכזים.
      חלק מהחיות פשוט לא ראינו בעיקר את הציפורים וחבל.
      שמחה שמשפצים. זה חשוב. מצד שני לא ציפיתי לזה.
      שבוע טוב

  4. מקום יפה שאני אוהב לבקר בו – טוב שיש לי ילדים שישמשו תרוץ 🙂
    הסיקסק הוא אכן סיקסק. הלטאה היא חרדון
    הפינגוינים הם מדרום אמריקה כך שהם מסתדרים עם החום 🙂

    • אני לא צריכה תירוץ לבקר שם:) נוסעת שיש אפשרות, והיות ולא ביקרתי הרבה זמן, החלטנו ספונטנית ללכת:) התאכזבתי מעט אבל עבור בעלי החיים השינוי מתבקש. מקווה שתוך מס חודשים יהפוך הגן למפואר ועשיר.
      תודה ושבוע טוב

  5. טיול כיפי, אני תמיד שמח לבקר בספארי, באיזשהו שלב בילדותי הייתי מתגורר צומת אחד הלאה (על אלוף שדה, לכיוון שלך) בגבעתיים, הספארי המכביה והפארק עם האגם ההסטורי היו לי בית שני, נהניתי מהצילומים ובעלי החיים
    בוקר טוב

    • שמחה שהזכרתי לך, אי עוד זוכרת את גן החיות בפינת שלמה המלך הדסה. שם בילנו הרבה מאוד ליד הפילים הפלמינגו ועוד מהאוצר הבלום שהביא דר שורנשטיין מייסד הגן.
      היום במקום גן העיר, גן חסידי אומות העולם , גן יפה ומתופח שיש בו חושחש קלמנסי לזכר העבר ועוד.
      ובהמשך גן העיר.
      היה קטן אבל זכור לטוב.
      אין כמו לבלות עם בעלי חיים.
      שעות אפשר לשבת ולצפות:)
      בוקר טוב

  6. הלטאה בדרך היא חרדון, וצדקת לגבי הסיקסק.
    יופי של סיור.
    אני מקווה שלא האכלתם את בעלי החיים! זה מאד לא בריא להם לקבל מזון אנושי.

    • 🙂 אני לא מאכילה בעלי חיים אלא ברשות בפינת החי והליטוף:) אני הערתי לתיירת
      שזרקה בננה לקופים ברוב חוצפה. היא הרגישה מאוד לא נוח שהארתי לה.
      לצערי אין מספיק פקחים במקום. היה מגיע ל-יפהפייה קנס על פגיעה בבעלי חיים.
      והסיור היה מהנה בהחלט.

יום נפלא

