מטריות בתל אביב טיול בוקר 23

לצפייה טובה יותר לחצו על הצילום או F11
מזה מספר ימים שמנו לב שבשדרות בן גוריון קושרים חוטים בצורת רשת ולא הבנו מדוע.  אתמול בבוקר צצו על החבלים מטריות בשלל צבעים. על חלקן היה רשום אינטרנט.
אתן לתמונות לדבר בעד עצמן. אם זה טוב או רע. אני באמת לא יודעת.
בהחלט שינוי ראוי לציון.

DSC01612 2

מטריות
DSC01611 2

עוד מטריות

DSC01618 2

מטריות מהבוקר

DSC01620 2

עוד זווית

DSC01617 2

כמעט לאורך כל השדרה

DSC01622 2

אינטרנט חופשי בתל אביב
DSC01625 2

השתקפות

DSC01626 2

פריחה חדשה בברכה האקולוגית

DSC01535 2

התחדשות
DSC01628 2

מעוף הדבורה

DSC01629 2

אנפת הלילה חזרה אחרי העדרות של כמה ימים

DSC01589 2
פריחה טרייה

DSC01590 2

נימפאה לבנה

DSC01592 2

ועוד יצירות חדשות

DSC01632 2

צילום מיוחד ומוזר.

DSC01634 2

ואי אפשר בלי קרפ

DSC01614

 כנראה יהיה מרוץ  בקרוב

DSC01595 2

היוקה נפתחה כמעט לגמרי

תגלשו ותהנו חינם

18 מחשבות על “מטריות בתל אביב טיול בוקר 23

    • צודק כתמיד:)
      אבל זה נחמד.. בדקתי היום בשוק הכרמל, עובד טוב על WI FI אין לי אינטרנט בסלולרי, והצלחתי לראות מייל ועוד. החלפתי סלולארי לסמסונג S4 וניתן להגדיל את האותיות כך שאני רואה לקרוא וזה פשוט כף שאני לא מנותקת. היה לי זמן המתנה בכרמל בזמן שהמטפלת הלכה לקנות ירקות ועוד.
      זמן טוב לנצל ללמוד את החדש.
      שנה טובה
      השאלה שנשאלת אם מספיק בטוח לגלוש כך. יש לי הגנה
      שנה טובה

  1. אהבתי מאוד את המטריות. מעניין אם יחזיקו מעמד עד הגשמים…….אגב, אצלנו לקראת הבחירות הופיעה ככר שעליה עומדות חסידות על רגל אחד…. לא יודעת איך לפרש זאת. באמת אולי אצא לצלם זאת ( לכשאבריא מן הצינון שתקף אותי השבוע…). שתהיה לך גמר חתימה טובה. ♥

    • אנימו, כאשר צילמתי שרתי בלב, שנינו יחד תחת מטריה אחת

      החלמה מהירה ואשמח לראות את החסידות, הבת של בת דודתי גרה במקום בו את גרה.
      הגענו לזה במקרה:)
      שנה נפלאה ובריאה.

    • היום יש המשך, הן מכסות כמעט את כל השטח. מניחה שמחר הכל יהיה מרושת במטריות.
      בהחלט צבעוני, והוונדליזם הישראלי חגג, כבר ניסו לגנוב כמה. הישראלי היפה.
      שנה טובה

    • מקסים, תודה שהבאת, הכעיס אותי שלא השאירו עד אחרי סוכות כי זה נראה כמו סוכה גדולה.
      בחמישי בערב שחזרתי מהרצאה ראיתי אנשים הולכים עם מטריות וחשבתי על המטפלת שלי שמתכסה כדי שהעור ישאר בהיר. מבלי לפגוע חס וחלילה. ולא הבנתי שפרקו גם לא חשבתי כי בבוקר ראיתי אותם עובדים ומשלימים כמעת את כל השדרה.
      תודה לצילום מרשים.

    • השבוע היא נעלמה, יש לי סרט שלה שצריכה זמן להעלות, איך היא אוכלת בתאבון. ממש תענוג. גם השלדג לא נעלם. ובכלל מעניין מאוד להסתובב שם.
      חג שמח

  2. אוסף תמונות מענין. אהבתי ביותר את הצילומים בבריכה הקולוגית.
    עכשיו, כל דבר יפה שעושים, חושבים- תעמולת בחירות. השאלה היא אם גם קודם היו יוזמות כאלה.

      • בפעם הראשונה ממתינה לאישור כי לצערי כך קובעת המערכת. כמו גם יש "חמודים"
        ערב מצוין

    • ברוכה הבאה אל הבלוג הקטן שלי, הברכה הזו ממש לא חדשה. היא נמצאת בכיכר כבר כמה שנים
      רק שלא צילמתי אותה. אחרי שהנגישו כאן את המדרכות ואני יכולה להגיע עם הכסא שלי
      שיניתי את הסיבוב עם הכלבה בבוקר. כל יום יש שם נוף שונה.
      תל אביב השתנתה מאוד בשנים האחרונות לטובה.

יום נפלא

