טיול בתל אביב מס 22

לצפייה טובה לחצו על הצילומים או F11

טיול הבוקר ביום שלישי היה נחמד מאוד.
DSC01496 2

קשה להפרד מהבריכה היפהפיה הזו
DSC01420 2

חזרנו הביתה והחלפתי ארנק. ומה אני מגלה,תעודת הזהות שלי ויחד אתה כרטיס האשראי שלי ועוד נעלמו ואינם. לא הגיוני שנפל לי מהארנק כי הייתי שומעת. היה נופל עלי כי יש לכסא ידיות סגורות בצד.

משהוא הכניס יד בזמן שצילמתי? ביד אחת מחזיקה את הכלבה. בשנייה מצלמת כאשר היד נשענת על הידית, הפכנו את התיקים את המיטה והסתכלנו מתחת למיטה,כלום.

ביטלתי מיד את כרטיס האשראי עברו רק 3 שעות מחזרתנו הביתה. שינינו את התוכניות, הזמנתי מונית ונסענו למשטרה לדווח על אובדן/גניבה. כאשר ידוע לי שמשרד הפנים פתוח רק עד 12 יום לפני ערב חג שהכל סגור.

במשטרה הלך מהר מאוד כי לא היו אנשים במזל. במשרד הפנים קבלנו מספר 430,היה תמוה בעיני כי היו בקושי אנשים. למרות שהגענו ב-11:30 יצאנו ממשרד הפנים בשעה 12:30 חזרה הביתה.

בעצת חברים התגלגלתי שוב למקומות בהם טיילתי בבוקר כדי לבדוק אולי מתחת לרכב אולי משהוא מצא ומסר לאנשי הביטחון בעירייה. כלום. כדי להירגע מעט עברתי ליד הברכה האקולוגית וגיליתי שם פרחים שלא ראיתי בבוקר מוזר מאוד.

DSC01447 2

נימפאה תרבותית סגולה

DSC01449 2

 

עוד  נימפאה תרבותית סגולה

DSC01451 2

צמחיה סגולה

DSC01450 2

ציפור זהובה שלא הצלחתי לזהות

DSC01455 2

קשה לעמוד ליד יופי כזה בלי צילום

DSC01456

הציפור מסתתרת בתחתית הצילום הייתכן שזו הציפור כאן

DSC01458 2

הפעם נימפאה תרבותית לבנה.
תודה לעננת על ההגדרה הנכונה של הצמחיה

DSC01461 2

צמחיה עבותה

DSC01459 2

הצלחתי לתפוס את הזהובה. מי מזהה? תודה מראש

DSC01460 2

הברכה שופעת בדגה בגדלים שונים, חלקם מגיעים לארבעים ס"מ ויותר.

DSC01462 2

כך הברכה נראית בשעה 14:00 בערך
עולם שונה מזה שבבוקר.

והכי חשוב שכחתי לספר לכם.
בבוקר אני מסתכלת לשמאל ומגלה שבין קפלי השמיכה פנימה, שוכנת לה אחר כבוד תעודת הזהות עם כל המסמכים.

ערב חג, איזו שימחה.
העיקר שהתעודות לא זקוקות לשחזור. וכרטיס האשראי בתקווה יהיה מחר.
שתהיה שנה טובה.

10 מחשבות על “טיול בתל אביב מס 22

  1. טוב שבסוף מצאת הכל. זה הכי חשוב.
    מה שכתבת "נופר סגול" זו בעצם נימפאה תרבותית. משתמשים בהן הרבה בגינון, הן יפות ופורחות בהרבה צבעים.
    http://anenet110.wordpress.com/2008/08/01/%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%90%D7%94-%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%AA/

    לגבי הציפור, אני לא יודעת, שלחתי שאלה לחברה.

    • תודה לתיקון אני אשנה את השם. לומדים:)
      ומעניין
      מצאתי קישור שמצורף לציפור מYNET.
      לא הייתי בטוחה.

  2. תודה לך על הקישור. גם אני הגעתי אליו אבל ידיעותי קטנות. לכן שאלתי. צרפתי כתבה מ-YNET שמספרת על הציפור.
    נחמד לגלות נודדת שהשתכנה או עברה בכיכר רבין במסעה הארוך. ואולי נשארה כאן, אתמול ראיתי אותה שוב אבל לא יכולתי לצלם.
    בהחלט מעניין
    תודה רבה.

יום נפלא

