הסביבה בה אני גרה

הקליקו על התמונה עם F11 כדי לראות טוב יותר

DSC00073

טיול שגרתי עם קרפ הכלבה.  מעבר  החציה לכיוון העירייה

BEN GURION AV

שדרות בן גוריון חודשו לתפארת

DSC00063

פריחה סגולה חדשה בשדרה

DSC00066פריחה

העצים העתיקים בגן  שממול שהיה פעם גן החיות של תל אביב. היום גן ע"ש דר שורנשטיין שהיה הווטרינר של גן החיות.

DSC00067 BEN GURION AV

BEN GURION AV  בדרך חזרה הביתה

DSC00079

הפריחה בדרך

DSC00080

החצר של השכנים בית לידנו

DSC00082

הבית בו אני גרה,  עם העץ הגדול שנשתל לפני כ-20 שנה ע"י שכן.
אני גרה בקומת קרקע:)

4 מחשבות על “הסביבה בה אני גרה

    • ברוכה הבאה:)
      בלוג זה חדש כי השני התמלא. יש לי עוד בלוגים שמניחה שיעניינו אותך. הם למעלה משמאל
      גלישה נעימה.
      שבוע נפלא
      אתי

  1. תל אביב התמלאה בפרחה כזו, יש גם אדומה לבנה וצהובה. ראיתי בדרך לבית לווינשטיין שזה עץ שמטיל צל די רחב. אני סקרנית לדעת מה הוא.
    חיפשתי ועדין לא מצאתי.

יום נפלא

